Yeni Abonelik Düşünenler

Nasıl EURONET'e abone olabilirim?

Web sitemizden online başvuru yaparak, sizi arayalım bölümünden numaranızı bırakarak veya 0850 277 0 300 numaralı telefonumuzdan bize ulaşarak hemen ilk adımı atabilirsiniz.

Sabit telefona ihtiyacım var mı?

EURONET'i kullanmak için sabit bir telefon hattına ihtiyacınız yoktur. İnternetinizi telefon hizmeti olmadan özgürce kullanabilirsiniz. Mevcut bir telefon hattınız bulunuyorsa bu hat üzerinden internet hizmeti aktif edilmesini talep edebilirsiniz.

Hangi şehirlerde hizmet veriyorsunuz?

Tüm Türkiye'de 1000 Mbps'e kadar olan paketlerimizle hizmet veriyoruz. Daha yüksek hızlardaki paketlerimiz şu an pilot bölgelerde sunulmaktadır.

Evde kurulum hizmetiniz bulunuyor mu?

Evet. Tüm abonelerimize evde kurulum hizmeti ile birlikte aktivasyon yapıyoruz. Yalnızca diğer operatörden geçiş yapan yeni aboneler için isteğe bağlı sunmaktayız.

Başka bir internet servis sağlayıcıdan nasıl geçiş yapabilirim?

Abonelik Sözleşmesini ve Diğer Operatörden Geçiş Formu'nu (churn formu) doldurduktan sonra bize iletmeniz yeterli. Sizi bu konuda aramamızı isterseniz buraya tıklayın.

Modem sağlıyor musunuz?

Eve Kadar Fiber (FTTH) olan altyapılarda yerleşik operatör ile birlikte kullanımınıza bir modem sunulur. Bakır altyapılarda kendinize ait modem cihazını kullanabilir veya paketinize ek aylık +20 TL karşılığı modem kiralayabilirsiniz.

Başvurduğumda internetim ne zaman kurulur?

Sözleşmeniz bize ulaştıktan sonra gerekli ekiplerimiz çalışmalara başlar ve sırası ile Port tahsisi, Binaya kadar devrenin teslimi ve evde aktivasyon hizmeti sağlanır. Bu işlemler bulunduğunuz bölge ve altyapıya bağlı olmakla birlikte maksimum 1-3 iş günü sürer.

Statik IP Hizmeti Alabilir miyim?

Evet. Abonelik formunda bu talebinizi işaretleyebilir veya aboneliğiniz sonrasında çağrı merkezimiz üzerinden bu talebinizi iletebilirsiniz. Sabit IP ücreti 15 TL (Vergiler Dahil) bedeli ile faturanıza yansıtılacaktır.

Mevcut Aboneler

Mevcut aboneyim, yeni kampanyalardan yararlanabilir miyim?

Yeni kampanyalar tüm abonelerimize e-posta üzerinden duyurulmaktadır. Kampanya e-postalarımızdaki yönergeleri izleyerek ilgili kampanyadan yararlanabilirsiniz veya müşteri hizmetleri üzerinden bilgi alabilirsiniz.

Faturalarımı nasıl ödeyebilirim?

Faturalarınızı "Online İşlemler" paneli üzerinden ödeyebilirsiniz.

Hangi ödeme yöntemlerini kullanabilirim?

Şu an kredi kartı ve havale ile ödeme yapabiliyorsunuz. İsteyen müşterilerimiz kredi kartlarını "Online İşlemler" panelinden kaydederek otomatik ödeme gerçekleştirebilirler. Kredi kartı bilgileriniz yüksek güvenlikli biçimde bir Türkiye İş Bankası Kuruluşu olan Moka Ödeme Sistemleri tarafından saklanmaktadır.

Hizmetimi farklı bir adrese taşımak istiyorum. Ne yapmalıyım?

Destek kanallarımız üzerinden bize ulaştığınızda yeni adresiniz için altyapı bilgileri kontrol edilir ve uygun olması durumunda nakil talebiniz işleme alınır. Nakil işlemi ücreti yeni bağlantı ücreti ile aynı tutardır ve faturanıza yansıtılır.

Kurumsal

İşletme olarak nasıl EURONET'e abone olabilirim?

Web sitemizden online başvuru yaparak veya 0850 277 0 300 numaralı telefonumuzdan bize ulaşarak hemen ilk adımı atabilirsiniz. Veya hemen sizi bilgilendirmemiz için buraya tıklayarak iletişim bilgilerinizi bırakabilirsiniz.

1000 Mbps Hızı Alabilecek miyim?

Bu servis, bulunduğunuz bölge ve alt yapısına bağlı olarak sunulabilmektedir. Altyapınızın desteklediği hızı alabilirsiniz. Bakır altyapılarda 8 Mbps'den 100 Mbps'e kadar santrale olan mesafenize bağlı olarak, Fiber altyapılarda 50 Mbps'den 1000 Mbps'e kadar bulunduğunuz bölgenin yoğunluğuna bağlı olarak alabilirsiniz. Bizimle iletişime geçerek altyapınızın desteklediği maksimum hızı öğrenebilirsiniz. Sizi bilgilendirmemiz için buraya tıklayarak iletişim bilgilerinizi bırakabilirsiniz. Bunlara ek olarak modem tercihi ve iç dağıtımda kullanılan müşteri cihazları da müşteri tarafında alınan performansı etkileyebilmektedir.

Hangi şehirlerde hizmet veriyorsunuz?

Tüm Türkiye'de 1000 Mbps'e kadar hızlarda hizmet veriyoruz.

Kurulum hizmetiniz bulunuyor mu?

Evet. Tüm abonelerimiz için standart olarak kurulum hizmeti sağlanmaktadır.

Avantajları Nelerdir ?

SLA (Hizmet Seviyesi Taahhütü) ihtiyacı olmayan firmalar için uygun ve ekonomik bir çözümdür. Taahhüt gerektirmez. Kaliteli EURONET omurgası ile iş dünyasının ihtiyacı olan tüm servislere hızlı bağlanmanızı sağlar.

Neden bu servis için EURONET'i tercih etmeliyim ?

EURONET olarak işletmelerin dijital süreçleri ve buna bağlı olarak iletişim ihtiyacı ne kadar kritik farkındayız. Yedekli altyapılarımız ve doğru iş birlikleri ile bu servisimizi ihtiyaçlarınızı doğrultusunda geliştirmek için durmaksızın çalışıyoruz.